top of page

TERMENI SI CONDITII

Vă rugăm să citiÅ£i cu atenÅ£ie aceÅŸti termeni ÅŸi condiÅ£ii contractuale înainte de a utiliza pagina de internet www.getfree.ro.

 

I. Site.

getfree.ro este un site operat de SC CRISOLDO CO SRL (Compania) cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Republicii, Nr 3, Ap 2, Romania. Vă rugăm să notaÅ£i că toată corespondenÅ£a privind Serviciul de RelaÅ£ii cu ClienÅ£ii va trebui trimisă la această adresă.

 

II. Acceptarea Termenilor şi Condiţiilor

 

 

III. Serviciile www.getfree.ro

Scopul site-ului www.getfree.ro este de a vă ajuta în planificarea sejurului sau a călătoriei dorite prin numeroasele oferte de cazare ÅŸi articole de informare din ÅŸi despre toată România.

 

IV. Obligaţiile părţilor

Utilizatorul:

Confirmă că are întreaga putere legală sau că este capabil să îÅŸi asume obligaÅ£ii legale, având în vedere că prin acceptarea acestor Termeni ÅŸi CondiÅ£ii, Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate financiară referitor la utilizarea Sistemului.

Se angajează să folosească Sistemul exclusiv pentru rezervarea sau cumpărarea biletelor de cazare si pachetelor turistice, în condiÅ£ii legale, evitând orice acÅ£iune rău intenÅ£ionată menită să îi aducă (Utilizatorului) foloase necuvenite.

Nu va face rezervări folosind identităţi false sau sa plătească pentru aceste rezervări cu carduri de credit pentru care nu deţine acceptul titularului de a le folosi.

Compania:

Se angajează să ofere servicii la cele mai înalte standarde tuturor ClienÅ£ilor ce apelează la serviciile sale, fie prin intermediul site-ului www.getfree.ro, fie prin intermediul Call Center-ului.

Va face tot posibilul pentru a remedia eventualele defecÅ£iuni survenite în cadrul Sistemului în cel mai scurt timp.

Va reprezenta Utilizatorul în relaÅ£ia cu hotelierii; totuÅŸi, Utilizatorul va avea dreptul de a contacta direct unitatea de cazare în vederea rezolvării cerinÅ£elor sale, înÅ£elegând că soluÅ£ia adoptată este răspunderea sa ÅŸi nu implică în nici un fel Compania.

 

V. Informaţiile publicate pe Site

SC CRISOLDO CO SRL oferă prin intermediul www.getfree.ro informaÅ£ii cu titlu general, cu scop consultativ. Vă rugăm notaÅ£i că informaÅ£iile publicate pe Site pot fi modificate oricând. 

Textele, imaginile ÅŸi facilităţile prezentate sunt oferite de către hoteluri ÅŸi preluate de pe site-urile proprii, unităţile de cazare purtând răspunderea pentru veridicitatea datelor.

SC CRISOLDO CO SRL nu garantează că informaÅ£ia de pe Site (incluzând, dar fără limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul să corectăm erorile (corectabile) de îndată ce ne sunt aduse la cunoÅŸtinţă.

De asemenea, SC CRISOLDO CO SRL nu poate fi făcut responsabil pentru eventualele inadvertenÅ£e apărute pe site ÅŸi nu poate fi Å£inut răspunzător pentru calitatea serviciilor de cazare ÅŸi masă prestate de hoteluri. Orice reclamaÅ£ie în acest sens se va depune de către turist direct la recepÅ£ie.

 

VI. Obligaţiile utilizatorului

SunteÅ£i de acord să respectaÅ£i următoarele obligaÅ£ii incluzând (fără a se limita):

- responsabilitatea financiară pentru toate tranzacÅ£iile efectuate în contul sau numele Dvs;

- aveÅ£i vârsta peste 18 ani ÅŸi capacitatea legală de iniÅ£ia acÅ£iuni juridice;

- garantarea veridicităţii datelor furnizate despre Dvs. sau membrii familiei Dvs;

- neutilizarea Site-ului în scopuri speculative, a generării de rezervări false sau frauduloase;

- interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii;

- obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afiÅŸa, licenÅ£ia sau reproduce conÅ£inutul Site-ului cu excepÅ£ia utilizării în scop personal ÅŸi necomercial a unei singure copii a informaÅ£iei conÅ£inută în Site.

 

VII. Limitarea răspunderii

Responsabilitatea privind corectitudinea ÅŸi acurateÅ£ea datelor turiÅŸtilor, datelor de contact, cărÅ£ilor de credit sau a datelor de facturare utilizate în efectuarea unei rezervări îi revine în totalitate Utilizatorului, Compania neputând fi trasă la răspundere în cazul în care Utilizatorului i se aduce un prejudiciu ca urmare a nerespectării acestei prevederi.

 

Anumite tarife promoÅ£ionale disponibile pe site-ul www.getfree.ro sunt supuse anumitor condiÅ£ii speciale de rezervare. Această regulă se aplică în special Pachetelor Early Booking ce trebuie rezervate ÅŸi achitate integral în avans ÅŸi care nu sunt rambursabile.

 

Responsabilitatea privind corectitudinea ÅŸi acurateÅ£ea datelor pasagerilor, datelor de contact, cărÅ£ilor de credit sau a datelor de facturare utilizate în efectuarea unei rezervări îi revine în totalitate Utilizatorului, SC CRISOLDO CO SRL neputând fi trasă la răspundere în cazul în care Utilizatorului i se aduce un prejudiciu ca urmare a nerespectării acestei prevederi.

 

SC CRISOLDO CO SRL nu este direct răspunzătoare ÅŸi nu i se pot pretinde despăgubiri în cazul refuzului la îmbarcare pe fondul neprezentării la timp la zbor, conform regulamentelor în vigoare (120 minute în cazul zborurilor externe ÅŸi 90 minute în cazul zborurilor interne) sau a unor probleme legate de documentele personale (depăşirea valabilităţii documentului de identitate, lipsa vizei de intrare în Å£ara de destinaÅ£ie sau de escală, paÅŸaport cu interdicÅ£ie, viză falsă, lipsa declaraÈ›iilor notariale È™i/sau a cazierului în cazul însoÈ›irii de minori etc.), responsabilităţile cu privire la obÅ£inerea informaÈ›iilor referitoare la documentele necesare pentru formalităţile de călătorie precum È™i a deÈ›inerii respectivelor documente la momentul zborului revenindu-i în exclusivitate pasagerului.

 

Unele Companii Aeriene pot cere informaÅ£ii suplimentare cu privire la pasager (API) sau înregistrarea pasagerului (check-in) cu 15 zile până la 8 ore înainte de zbor, nerespectarea acestor proceduri putând atrage penalizări din partea liniilor aeriene respectiv refuzul la îmbarcare. SC CRISOLDO CO SRL va lua toate măsurile pentru a informa pasagerul cu privire la aceste proceduri atât înainte de confirmarea biletului cât ÅŸi ulterior confirmării, punându-i la dispoziÅ£ie mijloacele necesare pentru completarea formularelor cu informaÅ£ii suplimentare È™i nu poate fi trasă la răspundere în cazul în care pasagerul nu completează informaÅ£iile personale corect ÅŸi în timp util.

 

Anumite tarife promoÅ£ionale disponibile în sistemul de rezervare www.getfree.ro sunt supuse anumitor condiÅ£ii speciale de rezervare ÅŸi emitere. Această regulă se aplică în special biletelor de avion ce trebuie rezervate ÅŸi achitate cu cel puÅ£in 7 ÅŸi 14 zile în avans (advanced purchase) sau celor cu emitere obligatorie în termen de maximum 24 de ore sau chiar în ziua efectuării rezervării (instant purchase). Nerespectarea acestor condiÅ£ii de rezervare poate influenÅ£a tariful final al biletului. În astfel de condiÅ£ii, SC CRISOLDO CO SRL îÅŸi rezervă dreptul de a anula orice rezervare făcută cu exact 7 sau 14 zile înainte de data plecării ÅŸi nu îÅŸi asumă responsabilitatea pentru nerespectarea termenului de emitere dat de liniile aeriene, motivat prin depăşirea termenului de cumpărare a biletului specificat în condiÅ£iile tarifare.

 

VIII. Anulări şi modificări

În cazul în care doriÅ£i anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achiziÅ£ionat (ÅŸi Hotelierul permite acest lucru), este responsabilitatea Dvs. de a informa în scris sau telefonic SC CRISOLDO CO SRL despre intenÅ£iile Dvs. În anumite cazuri este posibil să nu puteÅ£i anula/modifica anumite servicii turistice sau va trebui să respectaÅ£i anumite cerinÅ£e pentru aceste acÅ£iuni.

SC CRISOLDO CO SRL sau Hotelierul acceptă toate formele de cereri scrise.

SC CRISOLDO CO SRL sau Hotelierul nu pot anula/modifica serviciul turistic înainte de a primi cererea Dvs. fermă. PuteÅ£i anula rezervarea Dvs. prin intermediul Site-ului în concordanţă cu termenii ÅŸi condiÅ£iile Hotelierului.

În eventualitatea modificării unei rezervări (incluzând, dar fără a se limita, anulări, restituiri de sume, schimbări de nume), SC CRISOLDO CO SRL îÅŸi rezervă dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din această acÅ£iune. Aceste taxe diferă faţă de taxele impuse direct de către Hotelier.

În cazul în care doriÈ›i anularea sau modificarea biletului de avion rezervat sau achiziÈ›ionat (È™i Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea turistului de a informa în scris sau telefonic SC CRISOLDO CO SRL despre intenÈ›iile dumneavoastră. În anumite cazuri, este posibil să nu se poată anula/modifica biletele de avion sau să trebuiască respectate anumite cerinÈ›e pentru aceste acÈ›iuni.

SC CRISOLDO CO SRL sau Furnizorul de Servicii Turistice acceptă toate formele de cereri scrise. SC CRISOLDO CO SRL sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula/modifica biletul de avion înainte de a primi cererea fermă din partea turistului. Se poate anula/modifica rezervarea biletului de avion doar în concordanță cu termenii È™i condiÈ›iile Furnizorului de Servicii Turistice.

În eventualitatea modificarii unui bilet de avion (incluzând, dar fără a se limita, anulări, restituiri de sume, schimbări de nume), SC CRISOLDO CO SRL îÈ™i rezervă dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din această acÈ›iune. Aceste taxe diferă față de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice.

În caz de forță majoră È™i nu numai, compania aeriană poate anula sau întârzia zborul, precum È™i să anuleze rezervarea fără a notifica în prealabil Pasagerul, urmând ca banii să îi fie restituiÈ›i pasagerului sau să i se propună noi variante de zbor. În toate aceste cazuri, pasagerul fie va fi informat direct de compania aeriana, fie de către reprezentanÈ›ii SC CRISOLDO CO SRL.

 

IX. Efectuarea rezervării, metode de plată şi emiterea documentelor de calatorie.

1. Căutare Cazare

Utilizatorul va putea căuta cazare care să îndeplinească criteriile sale, utilizând formularul de căutare, prin alegerea destinaÅ£iei sau direct a hotelului, selectarea perioadei dorite (Sosire – Plecare), a tipului ÅŸi numărului de camere dorit ÅŸi apăsarea butonului !

De asemenea, Utilizatorul va putea căuta È™i rezerva bilete de avion. Rezervarea biletelor de avion se poate face online, direct pe site-ul www.getfree.ro sau prin intermediul Call Center-ului. Orice rezervare efectuată pe site sau telefonic prin call center, se supune acceptării prezenÈ›ilor termeni È™i condiÈ›ii, precum È™i condiÈ›iilor speciale impuse de companiile aeriene.

Pentru anumite zboruri (low cost, combinaÈ›ii de companii aeriene de linie È™i low cost, alte combinaÈ›ii de zboruri), rezervările nu se pot confirma pe site. Utilizatorul trebuie să transmită o cerere de rezervare la adresa de e-mail rares.solomon@crisoldotur.ro, cerere ce va fi luatî în analiză de unul din consultanÈ›ii SC CRISOLDO CO SRL. AceÈ™tia vor transmite în scris oferta ce va include disponibilitatea locurilor È™i tariful biletelor care se pot confirma la momentul respectiv.

 

2. Completarea unui formular cu datele sale personale. 

 

3. Confirmarea rezervării

Utilizatorul primeÅŸte confirmarea preluării solicitării de rezervare la adresa de e-mail specificată anterior. Confirmarea include: numărul rezervării, informaÅ£ii despre hotelul ales, perioada sejurului, costul total al rezervării ÅŸi metoda de plată.  

Utilizatorul este obligat să citească ÅŸi să accepte acest statut, precum ÅŸi să-ÅŸi însuÅŸească informaÅ£iile privind condiÅ£iile de plată.

Parcurgerea tuturor paÅŸilor prezentaÅ£i  vor fi obligatorii pentru rezervarea unui sejur online.

Costul total al sejurului este exprimat fie în RON fie în EUR, în funcÅ£ie de fiecare hotelier în parte ÅŸi  poate include: cazare, masă ÅŸi taxele locale.

Confirmarea unei rezervări are loc după verificarea disponibilităţii pentru perioada solicitată de către unul din consultanÅ£ii noÅŸtri în turism ÅŸi blocarea camerei de către unitatea de cazare, pentru maxim 48 de ore.

După primirea solicitării de rezervare, SC CRISOLDO CO SRL poate contacta Clientul în vederea verificării datelor sale personale ÅŸi pentru a confirma oferta. Dacă acest contact nu va fi posibil, Compania nu va putea fi trasă la răspundere pentru efectuarea rezervării în condiÅ£iile expuse în rezervare.

 

4. Metode de plată

Pentru a cumpăra un sejur prin intermediul site-ului www.getfree.ro sau prin Call Center-ul SC CRISOLDO CO SRL, Compania pune la dispoziţie şase metode de plată:

- Transfer bancar

- Depunere de numerar la Banca Transilvania

- Plata cash la sediul Crisoldo Tur din Cluj-Napoca sau Hunedoara

- POS

- Card Bancar online

- Tichete de vacanță.

 

Utilizatorul poate alege metoda de plată pe care o preferă în cadrul completării formularului cu datele sale personale înainte de transmiterea cererii de rezervare. 

 

Atunci când se alege opÅ£iunea „Transfer bancar” ca metodă de plată, Utilizatorul se obligă să plătească către SC CRISOLDO CO SRL suma datorată în termen de 48 de ore de la efectuarea rezervării ÅŸi să trimită în cel mai scurt timp prin e-mail sau prin fax copia ordinului de plată sau a foii de depunere, respectiv să confirme telefonic trimiterea documentului ÅŸi să se asigure că documentul a fost recepÅ£ionat într-o formă lizibilă.

Achitarea unui serviciu prin transfer bancar se poate face numai după rezervarea respectivului serviciu, confirmarea tarifului de către Serviciul clienÅ£i ÅŸi eliberarea unei Facturi proforme, într-unul din conturile:

Cont RON: RO09BTRL06301202A75577XX

Cont EUR: RO81BTRL06304202A75577XX

 

Transferul trebuie făcut pe numele ÅŸi prenumele Utilizatorului sau al turistului ÅŸi trebuie să includă numărul Facturii. Lipsa unor menÅ£iuni clare pe ordinul de plată cu privire la numărul Facturii ÅŸi numele turistului poate duce la imposibilitatea identificării rezervării, situaÅ£ie în care SC CRISOLDO CO SRL nu va putea fi trasă la răspundere pentru neconfirmarea rezervării în timp util. Voucherele pentru rezervarile efectuate prin intermediul transferului bancar sau a plăţilor în numerar vor fi emise de către Companie în ziua în care suma datorată va ajunge în conturile menÅ£ionate mai sus.

Comisioanele aferente plăţii prin transfer bancar vor fi suportate în întregime de către plătitor, SC CRISOLDO CO SRL rezervându-ÅŸi dreptul de a nu emite Voucherul atâta timp cât întreaga sumă datorată nu se află în conturile de mai sus.

AtenÅ£ie! Hotelierii menÅ£in rezervările pentru nu mai mult de 48 de ore de la momentul rezervării dar, în cazul unora, această perioadă se reduce la 24 de ore sau chiar mai puÅ£in, în funcÅ£ie de data începerii sejurului. Depăşirea acestui termen presupune anularea rezervării Utilizatorului. Compania nu îÅŸi asumă nicio responsabilitate privind anularea rezervărilor datorată întârzierilor în efectuarea plăţilor către conturile sale.

 

Pentru emiterea biletelor de avion, este necesară achitarea integrală a acestora. În momentul confirmarii telefonice sau în scris de către consultanÈ›ii haisitu.ro a disponibilității È™i a tarifului se vor comunica È™i termenele de plată împuse de companiile aeriene. Pentru rezervările de linie, cele mai multe companii aeriene solicită ca plata biletelor să fie făcută în maxim 24 până la 48 ore, timp în care compania aeriana garantează disponibilitatea locurilor, dar nu È™i a tarifelor, acestea putându-se modifica oricând până la emitere. Dacă plata nu este efectuată în intervalul comunicat, compania aeriană îÈ™i rezervă dreptul de a anula biletele automat.

Pentru biletele low cost, nu se pot efectua rezervări fără ca plata să fie înregistrată în conturile SC CRISOLDO CO SRL. Nu se garantează rezervarea locurilor È™i a tarifelor comunicate în momentul cererii de rezervare. Acestea vor fi garantate doar după ce plata este efectuată È™i biletele sunt emise.

Între momentul efectuării cererilor de rezervare pe site sau telefonic, momentul achitării biletelor de avion È™i momentul înregistrării plăților, pot apărea modificări de tarife sau locurile pot să nu mai fie disponibile. În aceste situaÈ›ii, SC CRISOLDO CO SRL va anunÈ›a pasagerii cărora le va fi comunicat următorul tarif sau li se vor propune variante noi de zbor care să satisfacă nevoile acestora.

 

5. Factura

Compania va elibera, pentru fiecare rezervare, o factură fiscală, folosind datele de facturare oferite de Utilizator. În cazul în care Utilizatorul nu specifică date de facturare separate, Compania va emite factura pe numele plătitorului.

Factura fiscală se emite în RON, indiferent de moneda în care a fost efectuată rezervarea, cursul aplicat pentru facturare fiind cursul Băncii NaÈ›ionale a României (BNR) + 2% riscul valutar. 

Factura se trimite, prin e-mail (la adresa de e-mail oferită de Utilizator) .

Conform legilor în vigoare, factura se consideră original fără semnătura ÅŸi ÅŸtampila Companiei. TotuÅŸi, în cazul în care Utilizatorul doreÅŸte acest lucru, Compania poate trimite prin curierat (pe cheltuiala Utilizatorului) un exemplar semnat ÅŸi ÅŸtampilat.

 

6. Voucher

SC CRISOLDO CO SRL emite Voucherul după confirmarea efectuării plăţii iar turistul are obligaÅ£ia să se prezinte cu documentul la recepÅ£ia unităţii de cazare, în lipsa acestuia riscând să nu fie cazat.

 

7. Expediere Vouchere/Bilete electronice

Voucherele/Biletele electronice vor fi trimise automat la adresa de e-mail specificată în cadrul completării formularului cu datele personale înainte de transmiterea cererii de rezervare. Astfel este obligatoriu ca adresa e-mail menÅ£ionată în timpul procesului de rezervare să fie validă ÅŸi activă, SC CRISOLDO CO SRL neputând fi trasă la răspundere în cazul unui prejudiciu adus turistului deoarece Voucherul/Biletul Electronic nu este primit la timp.

 

8. Expedierea Voucherelor/Biletelor de avion tipărite

La cerere, SC CRISOLDO CO SRL va expedia, pe cheltuiala Utilizatorului, Voucherele/Biletele de avion tipărite în maxim 2 zile lucrătoare.

Biletele vor fi trimise Turistului ca ÅŸi “Scrisoare recomandată” la adresa specificată ca adresă de corespondenţă, în cadrul completării formularului cu datele personale înainte de transmiterea cererii de rezervare.

 

 X . Modificarea sau anularea rezervării datorită Unităţilor de Cazare.

Orice informaÅ£ie referitoare la posibile schimbări în rezervarea deja efectuată vor fi comunicate de către angajaÅ£ii SC CRISOLDO CO SRL fie telefonic, fie la adresa de e-mail specificată  în momentul primirii notificării oficiale de la hotelier.

SC CRISOLDO CO SRL nu îÅŸi va asuma responsabilitatea pentru pierderile survenite în urma unei greve a angajaÅ£ilor hotelului, a unor situaÅ£ii de forţă majoră (intervenÅ£ii guvernamentale, războaie, răpiri, incendii, inundaÅ£ii, accidente, furtuni, atacuri teroriste, acÅ£iuni industriale) sau a oricărei situaÅ£ii independente de controlului direct al SC CRISOLDO CO SRL ce rezultă în anularea rezervării.

 

XI. Rambursarea costului rezervării

În cazul anulării unei rezervări deja achitate,  prin www.getfree.ro, efectuată la o dată anterioară datei de plecare, turistul trebuie să fie conÅŸtient că penalizările rezultate în urma operaÅ£iunii vor fi impuse de hotelier în funcÅ£ie de politicile de anulare ÅŸi rezervare.

Unele  sejururi achiziÅ£ionate în regim promoÅ£ional nu permit modificări (cum ar fi pachetele Early Booking, etc) sau rambursarea sumei achitate, nici măcar în cazul anulării la o dată anterioară datei de plecare. Anularea sau neprezentarea înseamnă pierderea sumei totale plătită pentru acest tip de sejur.

 

XII. Reclamaţii

În cazul în care turistul este nemulÅ£umit de serviciile turistice primite, acesta are obligaÅ£ia de a întocmi o sesizare în scris, clar si explicit, cu privire la deficienÅ£ele constatate la faÅ£a locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât Companiei, pe adresa biroului SC CRISOLDO CO SRL (Cluj-Napoca, Str. Republicii, Nr 3, Ap 2, România) sau prin e-mail la adresa rares.solomon@crisoldotur.ro cât ÅŸi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului).

Atât Compania cât ÅŸi prestatorul de servicii turistice vor acÅ£iona imediat pentru soluÅ£ionarea sesizării. În cazul în care sesizarea nu este soluÅ£ionată sau este soluÅ£ionată parÅ£ial, turistul va depune la sediul Companiei o reclamaÅ£ie în scris, în termen de maximum 5 zile calendaristice de la încheierea calătoriei, Compania urmând ca, în termen de 5 zile calendaristice, să comunice turistului despăgubirile care i se cuvin.

 

XIII. Securitatea datelor personale

SC CRISOLDO CO SRL respectă în totalitate legislaÅ£ia privind securitatea datelor personale ale Utilizatorului ÅŸi se angajează să nu înstrăineze aceste date către terÅ£e părÅ£i.

Când utilizează  formularul cu datele personale înainte de transmiterea cererii de rezervare, Utilizatorului i se va cere să introducă anumite informaÅ£ii personale, indispensabile pentru confirmarea rezervării ÅŸi pentru emiterea corectă a rezervării. De fiecare dată când se transmite o cerere de rezervare, Compania va trebui să trimită către hotelieri informaÅ£ii despre: nume, prenume ÅŸi în cazul copiilor, date despre vârsta acestora.

Datele personale sunt stocate de către SC CRISOLDO CO SRL într-o bază de date ce este folosită exclusiv intern ÅŸi face posibilă analiza, de către Companie, a dorinÅ£elor ÅŸi comenzilor Clientului.

 

SC CRISOLDO CO SRL va face tot posibilul ca fiecare Utilizator să aibă acces la produse noi, servicii sau promoÅ£ii prezentate pe www.getfree.ro. Prin urmare, Compania îÅŸi rezervă dreptul de a informa Utilizatorul cu privire la campanii promoÅ£ionale. Utilizatorul poate opta pentru renunÅ£area la aceste informaÅ£ii, trimiÅ£ând un e-mail la adresa rares.solomon@crisoldotur.ro.

În vederea acceptării acestui statut, Utilizatorul confirmă autenticitatea datelor sale personale ÅŸi, în acord cu Legea pentru protecÅ£ia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ÅŸi libera circulaÅ£ie a acestor date - nr.677 / 2001, este de acord cu stocarea ÅŸi procesarea acestor date. Utilizatorul poate, ulterior, verifica ÅŸi modifica aceste date.

 

XIV. Dispoziţii finale

SC CRISOLDO CO SRL îÅŸi rezervă dreptul de a anula rezervarea unui Utilizator ÅŸi a renunÅ£a la contract, restituind plăţile efectuate (dacă există), fără a justifica o astfel de acÅ£iune.

SC CRISOLDO CO SRL îÅŸi rezervă dreptul de a modifica unilateral Termenii ÅŸi condiÅ£iile precum ÅŸi statutul companiei. Clientul are obligaÅ£ia de a citi Termenii ÅŸi condiÅ£iile ÅŸi statutul companiei înainte de efectuarea rezervării iar prin acceptarea lor este legat de dispoziÅ£iile valabile la data efectuării rezervării sau a cumpărării sejurului.

În cazul în care anumite aspecte nu sunt reglementate în prezentul Statut, acestea sunt supuse Codului Civil ÅŸi legilor române în vigoare.

bottom of page